Video

Zeeuws Vlaams voor beginners groot succes.

Zes dagen in het jaar is de tunnel gratis geopend voor iedereen. Een mooie gelegenheid voor de Woonboulevard de Mortiere om hier aandacht aan te geven. Met een ludieke campagne, gericht op de Terneuzenaar en omgeving, is deze commercial via Facebook verspreid. Dat mensen het fijn vinden om in hun eigen accent te worden aangesproken blijkt wel uit het feit dat de commercial heel snel viral is gegaan. Op dit moment is de commercial al meer dan 150.000 x bekeken en ontzettend vaak gedeeld en geliked. Zelfs voor Omroep Zeeland een reden om er op de radio aandacht aan te geven.

De commercial is bedacht en uitgevoerd door Marcel Urgert van La Dolce Vita Marketingadvies uit Middelburg. Camerawerk en montage is gerealiseerd door Mary Remijnse. Ook uit Zeeland. Zo zie je maar. Voor kwaliteit en effect hoef je niet naar de randstad. Goede kwaliteit is in Zeeland prima te vinden.

The following two tabs change content below.

Woonboulevard de Mortiere

U kunt De Woonboulevard de Mortiere o.a. vinden via hun website: op Woonboulevard de Mortiere
Iedere zondag is het koopzondag op Woonboulevard de Mortiere.

Laatste berichten van Woonboulevard de Mortiere (toon alles)

28 januari 2016

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *